Er was geen betere gelegenheid om een bijzondere ledenvergadering te beleggen dan tijdens het jubileum-weekend. Een vergadering met opening, één agendapunt en sluiting. Door het bestuur werden voorgedragen voor de benoeming tot erelid:

Pals Boersma, bestuurslid van 1979-1988 en van 1991-1995 in de functie als secretaris en penningmeester en in de tweede periode zelfs beide functies. Buiten de bestuursfuncties om, altijd betrokken geweest bij de vereniging.

Sjirk Jouwsma, algemeen bestuurslid van 1979-1985 en van 1995-2003. Een enorme aanpakker die nog steeds maximaal actief is als het onze kaatsvereniging betreft. Maakte ook onderdeel uit van de jubileumcommissie 125 jaar.

Onder luid applaus vanuit een overvolle zaal werd het voorstel door de leden overgenomen en zijn Pals en Sjirk tot erelid benoemd en van de bijbehorende versierselen voorzien. Van harte gefeliciteerd mannen!!