Vanwege de vele regenval moest de ouder kind partij een week verschoven worden. Dit had geen gevolgen voor de deelnemerslijst . Maar liefs 29 partuur hadden zich opgegeven. Dus 29 kinderen en 29 vaders, moeder, tantes, neven, meester, vrienden en noem maar op. Iedereen werd opgetrommeld om deze dag te komen kaatsen op het inmiddels opgedroogde kaatsveld in Winsum. De ochtend begon met broeierig warm weer, de laatste rondes werden in stromende regen gekaatst, maar na de regen kwam er weer zonneschijn en de partijen werden allemaal uitgekaatst.

We hadden 8 poules van 3 of 4 partuur. Binnen deze poules werd gestreden om een 1e of 2e prijs. Dit betekend 16 kransen en 32 prijzen. Voor de ouders een doos chocolaatjes en voor de kinderen een pakket met lekkers van de COOP. Zonder sponsoren kunnen we deze wedstrijden niet organiseren en de kosten niet laag houden voor de vereniging en de leden.  De sponsor voor de Ouder Kind partij is al een aantal jaren, COOP Tolsma en Hankels installatiebedrijf. We zijn hen daarom ook zeer dankbaar!!

Op de foto’s alle prijswinnaars, nogmaals gefeliciteerd. Ook zijn er leuke actie foto’s te zien. Het is zeker de moeite waard om de mooie moves van de ‘ouder’ even te bewonderen of de coachende gesprekken tussen ouder & kind 🙂

Ouder kind partij 2024 (myalbum.com)

Ook de foto’s van het merke keatsen staan online: Merke keatsen 2024 (myalbum.com)