Start competitie kaatsen jeugd

We starten deze avond met competitie kaatsen voor de jeugdleden. Elke woensdagavond om 19:00 uur.  Afmelden uiterlijk op maandag via de groepsapp.

Trainen jeugd

Vrijdag 12 mei starten de zomertrainingen op het kaatsveld. Groepsindelingen met exacte trainingstijden volgen via de groepsapp. Trainingen zijn tot de zomervakantie.

Sybshop-partij senioren

Senioren ledenpartij gesponsord door de Sybshop. Opgave bij Johannes 06-46173035

Bekerpartij jeugd

Ledenwedstrijd voor de jeugdleden. Opgavelink volgt in de groepsapp

Bekerpartij senioren

Wie gaat er dit jaar met de wisselbeker naar huis? Opgave via de gebruikelijke kanalen.

Straatkaatsen jeugd

Straatkaatsen ipv competitie kaatsen voor de jeugdleden. Opgavelink volgt in de groepsapp.

Straatkaatsen senioren

Op donderdag- en vrijdagavond een waar straatkaatsspektakel. We beginnen beide avonden om 18:30uur en een gezellige nazit is gewaarborgd.

KNKB Heren 1e klas VF

De parturen die zich geplaatst hebben voor de PC zijn bekend. Voor de heren 1e-klas is dit de laatste wedstrijd voor de grote wedstrijd van aanstaande woensdag. Keurmeesters graag aanmelden bij bestuur.