Pelote PC

Na de enige echte PC van afgelopen woensdag wordt traditioneel de bouwvak ingeluid met de Pelote PC. Georganiseerd door de PeloteCommissie Winsum.

Seizoensafsluiting jeugd; gekostumeerd

Gekostumeerd en op een creatieve manier bezig met het kaatsspel. Zo sluiten we het kaatsseizoen 2023 weer af. Ook worden op deze avond de prijzen van het competitie kaatsen uitgereikt.

Cafe de Trijesprong nachtkaatsen

De lampen gaan aan op het veld en de zachte bal wordt gebruikt. Deelname is voor iedereen. Opgave bij het bestuur of bij Jaap en Ida.

Kuikentjespartij jeugd

De ploech fan tsien organiseert samen met het jeugdbestuur de kuikentjespartij voor de jeugd uit Winsum en omgeving. Deze kaatswedstrijd is de leukste afsluiter is voor alle kaatsende kinderen uit Winsum e.o. Opgave volgt via de opgavelink in de groepsapp en wordt verspreid aan de kaatsbesturen van de omliggende kaatsverenigingen.