De opgave voor het jubileumfeest van volgende week gaat als een speer. Inmiddels al reeds 125 volwassenen en 45 kinderen die zich hebben aangemeld. Bent u (oud) lid, vrijwilliger, sponsor of in een andere vorm annex met onze mooie vereniging? Geef u dan op via Opgave jubileum – Kaatsvereniging Winsum (kvwinsum.nl)

Opgave voor de diverse onderdelen kan tot en met aanstaande maandag 18:00uur.

Het jubileumweekend begint vrijdag 2 september met het kaatskamp voor de jeugd. Eten, drinken, spelen en slapen op het kaatsveld in je eigen tent! Vrijdagavond een kinderdisco waarbij ouders niet welkom zijn. Bar is uiteraard wel geopend voor ouders en andere belangstellenden.

Zaterdag ontbijt, kinderkaatsen, lunch met openingswoord voorzitter, kaatsen voor senioren, quiz over historie KV, buffet en een daverend bal na met Jokers Wild.

Wij hebben er enorm veel zin in!!!!!!