Zondag 22 mei 2022 kaatsten de jeugdleden van kv Winsum hun eerste wedstrijd van dit seizoen. Een dag met volop zon, 38 jeugdkaatsers en vele ouders,  supporters en vrijwilligers op het veld. Alle ingredienten voor een topdag! Nog maar aan het begin van het seizoen, maar de kinderen zaten er al weer volop in. De spelregels, het tellen, draaien, voor minst en best op en de bovenslagen, alles kwam weer aan bod. Wat hebben de kinderen genoten en dan genieten wij toch allemaal. Op de foto’s een sfeerimpressie van deze dag en uiteraard de prijswinnaars met hun prijzen die gesponsord zijn door Regiobank Folkertsma Franeker en Boermans & de Vries uitvaartzorg. Onze dank hier voor.  Foto’s Regiobank jeugd (myalbum.com)