« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Jubileumweekend

2 september 2022 17:00 - 3 september 2022 23:30

125 jarig jubileum kaatsvereniging Winsum: Houd 2 en 3 september vrij

KV vraagt Winsumers om oude foto’s en andere kaatsspulletjes

De kaatsvereniging Winsum bestaat dit jaar 125 jaar! Reden genoeg om daar feestelijk bij stil te staan voor leden en ook oud-leden van de onze kaatsclub. Noteer alvast in de agenda: op 2 en 3 september vindt het feest plaats. Uiteraard wordt er op het kaatsterrein ook door alle categorieën gekaatst en wordt een fraai feestprogramma voorbereid met allerlei andere activiteiten. Niet missen dus!

Het definitieve programma wordt gepresenteerd in het juni-nummer van dit blad. Daarin is ook een fraachpetear met voorzitter Richard Rob gepland, waarin stil wordt gestaan bij het roemruchte verleden, maar waarin natuurlijk ook een blik naar de toekomst en het bloeiende jeugdkaatsen wordt geworpen.

De jubileumcommissie wil in het feestweekeinde ook graag stilstaan bij het – sportief vaak succesvolle – verleden van de vereniging. Naast oude prijzen zouden dit bijvoorbeeld ook oude foto’s kunnen zijn, oude katoenen afdelingsshirts of versleten kaatswanten. Bij deze de vraag aan alle Winsumers die dit soort dingen nog op een zoldertje of misschien te kijk hebben liggen: laat het ons even weten.

Jelle Rypma
06 – 18307804